Minun tarina

08.06.2020

Mä aloitin keppihevoset (joskus) vuonna 2015 jolloin aloitin tekemällä itselleni sukkakeppihevosen nimeltä Tiina. Tein Tiina-hevosen keppihevosleirillä ja siitä kaikki alkoi. Aloin kahmimaan tietoa ja aloitin keppihevosilla ratsastamisen. Pikkuhiljaa aloitin myös ompelemaan kangas keppareita ja kilpailemaan. Kuuluin tuohon aikaan keppihevos kisa tiimiin ja  kävin kahtena vuonna sm-kilpailuissa. Aloitin myös instagram tilini minun keppihevos jutuille. Kuitenkin 2018-19 vuonna lopetin keppihevoset sillä mielenkiinto oli laskenut nollille. Irrottauduin keppihevosmaailmasta ja kokeilin uusia harrastuksia...

2019 vuoden lopussa kävin yrityskurssin ja aloin miettiä yritys ideaa, mutten keksinyt sitä. Vuonna 2020 aloin uudestaan ompelemaan keppihevosia ja innostuin siitä. Aloin ompelemaan ja ompelemaan ja vihdoin löysin hyviä kaavoja ja keppihevoseni kehittyivät. Tajusin että tämä on minun juttuni. Myin kaksi tekemääni hevosta tutuille ja perustin instagrammin. Tässä sitä ollaan ja yritys on pystyssä. Huikea tunne kun tämä vihdoin toteutui sillä tästä olen unelmoinut pitkään. 
© 2020 Hobbyhorses Anni Kaikki oikeudet pidätetään.
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita